wtorek, 16 czerwca 2015

Kartki - bodziaki

Moje papierowe zabawy coraz częściej przypominają puzzle...
Ciężko coś "wyrzeźbić" kiedy materiałów coraz mniej :(
Nadal nie znalazłam niestety w tym naszym miasteczku żadnego punktu gdzie mogłabym się do-zaopatrzyć. Nawet przestałam się już rozglądać... Pogodzona z moim losem szperacza i zbieracza odpadków robię wszelkiego rodzaju składaki... dla własnej przyjemności i frajdy... wykorzystując wszystkie możliwe na pozór śmietki, które tylko wpadną mi w ręce :-)

Dziś przedstawiam Wam kartki-bodziaki zrobione z myślą o poinformowaniu co ważniejszych członków rodziny o jej powiększeniu...
Inspiracja wykonania oczywiście z nieskończonych zasobów internetowych :)

Kartki mają w środku po obu stronach miejsce gdzie można cośkolwiek napisać oraz wstawić foto...
Także jednocześnie może to być ramka na zdjęcie :)

Tak się rozpędziłam, że trzasnęłam całkiem pokaźną kolekcję tychże karteczek...
Kolejne wzory już wkrótce na blogu :P

A ja chyba niebawem przerzucę się na jakieś inne niż papierowe rękodzieło, bo w moim pudle z papierem widać już niestety dno :(
Albo zostanie mi jedynie zwiedzanie i o tym pisanie :P

Dziwne to Avignon...jest sklep z rzeczami "artystycznymi", czyli sam decoupage...
Są też pasmanterie z różnego rodzaju włóczkami... a papierów wszędzie brak !!!

Dla Babci i Dziadka, Cioci i Wujka czy najlepszych psiapsiółek jak znalazł, czyż nie??









1 komentarz: