czwartek, 26 maja 2016

Na Dzień Matki słów kilka

Dzień Matki
 
Pierwszy taki w moim życiu!
Pierwszy raz w podwójnej roli: córki i matki :)

Zabieramy się zatem za huczne świętowanie, więc dziś post w telegraficznym skrócie :P

Wszystkim Mamom i ich Mamom życzymy wszystkiego co najlepsze! 
Najpiękniejszych kwiatów, kolorowych laurek, morza miłości i niezmierzonych pokładów cierpliwości!!!

A w związku z tym, że pewnie gro Mam otrzyma w prezencie czekoladki i inne słodkości mam jeszcze humor na dziś (może nie wszyscy jeszcze znają :) ):
- Ile waży matka?
- Po odjęciu serca ze słota, żelaznych zasad i nerwów ze stali tyle co modelka z Cosmopolitan :)
Nie martwcie się zatem dodatkowymi kilogramami i ze smakiem zajadajcie się wszystkimi przyniesionymi Wam przez pociechy słodkościami!!!


Ja mój prezent już mam :)
Choć moja córka jeszcze laurki mi nie narysuje to każdym swoim uśmiechem daje mi więcej niż mogę wymarzyć! A jakby tego było mało to w tym roku Dzień Matki spędzam z moją Mamą :D Czegóż można chcieć więcej?! 
(może pączka ? :P) 


Pięknego dnia kochani!
A relacja z naszego świętowania już wkrótce :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz