czwartek, 26 października 2017

Pudełeczko dla Młodej Pary

I ponownie zamówienie mojej siostry :D
W tym roku u niej "klęska urodzaju" z weselnymi imprezami...
W sumie zleciła mi wykonanie 3 pudełek, a dziś przed Wami drugie z nich.

Zadanie miałam trudne, bo moje zasoby materiałów kończą się i rzeźbię już z absolutnych resztek. Nie mam jednak ani czasu ani zbyt wielu możliwości by się doposażyć. Nie mam też szczerze mówiąc takiej konieczności - papiery do kolorowania i ciastolinę mam, więc czegóż nam z Pyzką jeszcze potrzeba ? :)
Przyjmując zamówienie oznajmiłam więc siostrze, że musi dokupić to i owo, bo inaczej może liczyć jedynie na boxa z papieru kanapkowego :P Tym samym pozostawiłam jej wolną rękę w wyborze kolorystyki pudełka, objaśniając jednak mniej więcej zasady, którymi kieruję się przy doborze wzorów i gramatury papieru. Pojechała i kupiła... 
O-matko-bosko!
I już wiadomo czemu to ja wycinam z papieru, a ona szydełkuje :P
Wróciła życzeniem pudełka w kolorze czarno-szaro-czerwonym, ale z tego, co przywiozła nijak nie dało się tego zmontować :( Znaczy, może by się i dało, tylko jeśli mnie ma się to nie spodobać, to szkoda i pracy i kleju!
Zrobiłam więc po swojemu starając się sprostać choć części wymagań.
Nie miałam niestety czasu, by wyprodukować ślubny tort, który ozdobiłby wnętrze pudełka. Postawiłam więc na znane już kwiatki kusudama (nie raz ani dwa dekorowały już one moje wyroby). Żeby jednak nie było "nudno" czy też "biednie" postanowiłam wykombinować coś innego. Coś czego u mnie jeszcze nie było...
Okienko!
Serce wycięte w jednej ze ścianek pudełka pozwala zajrzeć do jego wnętrza :)
Jest elegancko, połyskująco i błyszcząco, ale też ciekawie.
Choć nie byłam zachwycona pomysłem czarnego boxa udało mi się wybrnąć z zadanego tematu tak, bym była zadowolona z końcowego efektu. Zabrakło tylko koloru czerwonego...
Ale żeby nie było reklamacji cyfra w kalendarzu jest czerwona i to musi wystarczyć.
Siostra boxa nie zwrociła, czyli jej też przypadł do gustu.

A Wy, co o nim sądzicie?
Czy czarny to "ślubny" kolor?
:D



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz