piątek, 6 marca 2015

Literkowo

Tym razem dekoracje do pokoju pewnych nie-bliźniaków wyczekiwanych jednocześnie :)



Ostatnio bardzo popularne są naścienne literki.
Znacie je na pewno...

Mi bardzo się one podobają!
Fajnie się prezentują i moim zdaniem są super dekoracją!


Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie efekt moich poczynań na tym polu!
Tak to sobie wyobrażałam, ale nie spodziewałam się, że uda się to zrobić dokładnie tak jak obmyśliłam:)

Są wykonane z grubej tektury (typu falistej), takiej stosowanej do zabezpieczania różnych przedmiotów w kartonach  (czyli z "ochraniaczy" od wagi łazienkowej :P), dzięki czemu są przestrzenne (grubość ok. 1 cm), dość spore (jakieś 17 cm wysokości), a przy tym bardzo lekkie!

Orientowałam się wcześniej w kosztach zakupu takich literek.
Można nabyć gładkie i samemu je ozdobić, jednak są dużo cięższe!
Można też zamówić "gotowce" w wybranej kolorystyce, już konkretny napis, ale to kosztuje...

Mi najlepiej jednak odpowiada opcja "zrób to sam"!
Koszt jest śmieszny!
Efekt taki jaki sam zaplanujesz!
A jaka satysfakcja!!!

Ja mam ogromną!
:D




1 komentarz: