czwartek, 14 stycznia 2016

Nadal świątecznie...

...bo nadal karteczkowo...
Jeszcze nie pochwaliłam się wszystkimi wykonami i teraz będę je Wam powoli przedstawiać...

Dziś kilka kartek wykonanych zgodnie z życzeniem mojej siostry, na której to straganie zagościły...
Życzenie było takie, by były jak najbardziej "surowe", w stylu EKO, z ekologicznego papieru, ozdobione w minimalistycznym stylu.
Choć zmodyfikowałam nieco jej pomysły i dodałam kilka dekoracji "na bogato", jak cekiny i guziki, to zdaje mi się, że założony cel został osiągnięty... a siostra była nimi zachwycona i z dumą rozstawiła je na swym stoliku :)
Przyznam szczerze, że nie sądziłam, że wyjdą aż tak pięknie, choć może moje daaaaaaaaaalekie od doskonałości zdjęcia nie oddają ich uroku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz