piątek, 20 marca 2015

Wiosennie :D

To już jutro!
Pierwszy dzień wiosny!
"Dzień wagarowicza".... uuu... jak przykro, że wypada w sobotę :D
To z wagarów nici...
Ja Wam na razie nie powiem jak Brykusiowo planuje uczcić ten dzień...
Na pewno jeśli wszystko "wypali" pochwalę się tym na blogu!
Obiecuję :P

Tymczasem pokażę wam co ostatnio nowego wymodziłam z papieru...

Na wyprzedaży w papierniczym sklepie, jeszcze gdy byłam w Polsce zakupiłam zestaw obrazków do wyklejenia metodą piramidową.
Nie wiecie o co chodzi?
Ja też nie wiedziałam.
Wiedziałam jednak, że na pewno do czegoś to wykorzystam :)
Już taka jestem - czasem robię takie świetne zakupy... mam to po Mamie! Dzięks Mami!  (nie mówcie Panu Mężowi :P)

Zakupiłam, trzymałam na szczególną okazję, aż w końcu tutaj wyciągnęłam zestawik na światło dzienne i postanowiłam zrobić z niego użytek.
Tym sposobem powstały karteczki :)
W zależności od zawartości mogą być imieninowe, urodzinowe czy świąteczne :)
Co kto lubi!

Zestaw do obrazków piramidkowych polega na tym, że naklejanie kolejnych elementów daje przestrzenny efekt końcowy. 
Nie wiem czy widać to dobrze na zdjęciu.
Jeśli nie musicie wierzyć na słowo :P
Przed wami pierwsze dwie karteczki.
Kolejne 2 już wkrótce :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz