wtorek, 10 marca 2015

Kwadryptyk

To ci dopiero nazwa!

Nawet nie wiedziałam, że robię takie rzeczy :P

Kwadryptyk to jedna z odmian poliptyku :)
A poliptyk to "malowidło lub płaskorzeźba skomponowana na kilku sąsiadujących ze sobą wydzielonych płaszczyznach zwanych kwaterami".
Kwadryptyk to więcej niż tryptyk :P
A tryptyk to już pewnie znacie...

Nadal dekoratosko ;)
Kolejny obraz-nieobraz!
Tym razem złożony z czterech części.
No i same literki...
czyli nadal pracowite, żmudne i dokładne wycinanki!

I kolejny raz jestem zauroczona efektem końcowym !!!
Tekst inspirowany jakimś tam "wierszykiem" z bezkresnych internetowych zasobów...
Po angielsku był piękny, przetłumaczony na polski - słaby.
Po mojej modyfikacji - dla mnie supcio :)

Prosta forma na pudełkach z płatków śniadaniowych... ale przecież tyłu nikt nie będzie oglądał :P
A przód jak ta lala :D

Zawiesiłam na brzydkiej żółtej ścianie tylko do zdjęcia ...no i zdjęcia nie są najlepsze...
Wybaczcie!
To wina tej paskudnej dziobatej i sra*** znaczy "żółtawej" ściany...
No i tego mieszkania ogólnie...ciemna to nora z oknami na północ....ciężko o dobre światło do zdjęcia...
Fotograf (mła) też dołożył swoje do kiepskiego zdjęcia ;]
Ale widać "o co kaman" :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz