wtorek, 12 grudnia 2017

Każdy powinien mieć smoka!

Tak!
Dokładnie takiego, o jakim marzy :)
Żywego jak Matka Smoków z popularnego serialu, pluszowego do nabycia pod Wawelem czy z plasteliny, ulepionego samodzielnie na zajęciach z plastyki...
Ja wybrałam smoki papierowe, literaturowe, a dokładniej "Momo i Kiki" od wydawnictwa Bajkopis i to jeden z moich najlepszych, książkowych wyborów :)

Pierwszy raz zobaczyłam TE smoki gdzieś w internetach, gdy mała Pyzka była jeszcze pędrakiem gugającym sobie na macie. Zakochałam się bez pamięci w tej niesamowitej książce i już wtedy wiedziałam, że kiedyś te smoki będą nasze <3 Chociaż wówczas nakład był wyczerpany zapisałam się jako ludź zainteresowany terminem wznowienia. Czekałam i czekałam, i czekałam... Czasem zapytanie ponawiałam i śledziłam losy Wydawnictwa. Aż pewnego pięknego dnia pojawiła się w końcu informacja, że oto rusza przedsprzedaż! Kupiłam 'smoki' jako prezent urodzinowy dla Pyzki od jej prababci, nieco spóźniony, ale aktualnie dmuchamy świeczki i śpiewamy sto lat co drugi dzień, bo lubimy, więc kto by się tym przejmował... 
Kupiłam i... wróciłam do czekania :P

Nasze smoki wylądowały u nas w październiku i po raz kolejny przekonałam się, że cierpliwość baaardzo popłaca! 

Już z pudełka uśmiechały się do nas dwa urocze, kolorowe smoki bujające w obłokach, zaś wewnątrz... Wewnątrz czekały na nas same skarby :)


"Momo i Kiki" to pierwsza na rynku bajka modułowa, w której to Wy możecie zadecydować o tym jak potoczą się losy bohaterów :) Pudełko zawiera bazę i 30 kart z fragmentami bajki o dwóch przeuroczych smokach. Za każdym razem możemy stworzyć z dzieckiem inną opowieść. Chcesz by dziś zmoczył smoki deszcz, a może na dzisiejszym spacerze małe smoki spotkają jakieś zwierzaki? Układasz odpowiednie karty na stronach książki i nowa historia gotowa! Co jeszcze mogą przeżyć wesołe smoki? Tego nie zdradzę - musicie zobaczyć to sami!!! 
Historia jest zabawna i pełna niespodzianek, a smoki doświadczają wielu przygód. Rymowane wierszyki łatwo wpadają w ucho i zapadają w pamięć, a kolorowe, przepięknie wymalowane ilustracje cieszą oko. 
Jak dla mnie majstersztyk!  



To inne, nowe spojrzenie na książkę. 
Ta bajka to czytanie, wspólne bajanie, ale też zabawa, układanka, puzzle i książka w jednym. "Momo i Kiki" pozwala na kreowanie własnych historii, ćwiczenie pamięci dla nieczytających jeszcze dzieci, które tylko po obrazkach orientują się jaką treść bajki chcą dziś usłyszeć, ale przede wszystkim smocza bajka pozwala na rozwijanie dziecięcej wyobraźni :)
Uwielbiam takie zabawki!
Jak widać Pyzka też :) 
A bajka modułowa dzielnie wspierała nas także podczas choroby - bardzo skutecznie uziemia "małe człowieki", które zainteresowane smokami są w stanie usiedzieć na tyłku dłuuuuższą chwilę :)





Jeśli nie macie pomysłu na prezent, czy to gwiazdkowy, urodzinowy czy "dniudzieckowy" polecam Wam bajkę modułową "Momo i Kiki" od Bajkopisu. To naprawdę oryginalny, kreatywny i mądry (!) pomysł na prezent. Dodatkowe atuty to : brak melodyjek, światełek, niewielkie gabaryty oraz brak konieczności wymiany baterii. Czyli brakuje tu wszystkiego tego, co rodzice tak "uwielbiają" w prezentach/zabawkach, nieprawdaż? :P

* Ostatnio, na stronie Bajkopisu znalazłam możliwość dokupienia 10-ciu pustych kart do tej bajki. Teraz każde dziecko może domalować, dorysować czy dopisać własny fragment smoczej historii albo też stać się jednym z jej bohaterów. R  E W E L A C J A


PS. 
Ten wpis nie jest sponsorowany przez Bajkopis ani żaden inny "-pis" :P 
Polecam Wam tę książkę, bo uważam, że jest super i tyle :)
Z resztą, inne propozycje tego Wydawnictwa również są godne polecenia. 

O lwie mogliście już u mnie przeczytać tutaj.
Aktualnie zaś, z okazji zbliżających się świąt, pozostajemy w magicznym klimacie wywołanym książką "Pani Imbir i szkoła elfów", o której więcej postaram się napisać bliżej świąt :)

Z publikacji Bajkopisu brakuje nam tylko "Jeżobrania", ale mam na nie wielką chrapkę i kiedy już "odkuję się" po świętach nie ręczę za siebie...

PS.2.
Jeśli ktoś z Was wybiera się na Targi Designu WZORY 16-17.12 w Warszawie  może wyglądać na nich Bajkopisu z ich bajkowym stoiskiem i parką kolorowych smoków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz