wtorek, 21 marca 2017

Motyle na wiosnę :)

Już dawno nie popełniłam czegoś tak ładnego :)
100 % skromności, wiem!
:P
 
Miałam ogromną frajdę z tego wykonu i włożyłam w niego całe serducho!
Przy tym, był mocno sentymentalny...
Kartko-książeczkę na pamiątkę narodzin zrobiłam dla małej Weroniki, córeczki naszych przyjaciół, tych samych, do których kilka lat temu poleciało pierwsze moje pudełeczko exploding box z okazji narodzin ich syna - Pawełka ! :D  
Szczęśliwie weszłam w posiadanie cuudnych papierów (dzięki Elo-Makrelo :) za uroczy prezencik!), które jak ulał pasowały na taki wykon :) Pastele, wzory skomponowane w tej samej tonacji kolorystycznej i wszystkie takie urocze... Kropeczki - moja miłość oraz motylki aż prosiły się, by coś z nich wykleić.
Kartko-książka w konstrukcji bez zmian, za to wnętrze całkiem odmienione!
Do tej pory były wierszyki, obrazki czy zdjęcia. Tym razem postawiłam na delikatne jak piórko motylki. Niestety, niezbyt chętnie chciały pozostać na swoim miejscu... Jak to motyle... Jeden nawet trochę odleciał w trakcie podróży :P Mimo tych mankamencików wierzę jednak, że będzie to miła pamiątka dla całej rodzinki i małej Weroniki :*

Efekt mojej pracy już dotarł do nowej właścicielki, więc mogę pochwalić się Wam tym wiosennym 'dziełem' :P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz