czwartek, 28 sierpnia 2014

Wózki wersja 3.0

Kolejna porcja moich wyczynów papierowych dokonanych z okazji niezbyt sprzyjających okoliczności przyrody...

Długi weekend 15 sierpnia planowałam spędzić na leżaczku pod słoneczkiem...
Jak już widać po poprzednich moich postach, niestety słońce miało inne plany na ten czas...

A może i "stety"... bo moja pracownia ostatnio ciągle gdzieś podróżuje razem ze mną :)
Tym sposobem moja teściowa przyzwyczaiła się już chyba, że kiedy przyjeżdżamy jej jadalnia zamienia się w mój warsztat... a podłoga ...ups...w dywan ścinków...
Kiedy akurat odwiedzamy moich rodziców, w salonie na stałe gości plastikowy stolik dziecięcy :)  wówczas zamiast podtrzymywać garnek pod przeciekającym działkowym dachem może cieszyć się drugim życiem pod stertą papieru obklejony na grubo dobrze mu znanym zapewne z czasów świetności klejem z czarodziejem, wygrzewając się jednocześnie w ciepełku kominka :)

Jednym słowem warunki do pracy, niezależnie od miejsca pobytu zawsze mam doskonałe...


I tak przedstawiam następną edycję wózeczków spod mojej ręki !
Pierwszy z nich (biel z szarością) trafił w rączki Oskarka, dla którego wykonywałam również pamiątkowe książeczki na Chrzest :)
Pozostałe czekają na właścicieli !
Zapraszam ;)

ps. upodobania do kropek ciąg dalszy ...
a z pewnością i kolejny nastąpi!















"Koralik"













"Stokrotka"













"Owieczka"













"Lilia"













"Falbanka"













"Baranek"













"Krateczka"













"Tulipan"













"Rumianek"














Cały "sklepik" :)

1 komentarz:

  1. Mi najbardziej podobał się wózek o nazwie :koralik ,tulipan i krateczka ,ale i tak wszystkie wózki są ładne .
    PS.Sandra

    OdpowiedzUsuń