środa, 27 sierpnia 2014

Exploding box na rocznicę ślubu!!!

Romantica...
Mąż, młody małżonek zamówił dla swej Żony pudełeczko z pudełeczkiem na pierwszą rocznicę ślubu!!!

Z przyjemnością wykonałam pudełko z najpiękniejszego papieru jaki udało mi się ostatnio zdobyć...
( Niestety, zasmucając scraperki spieszę dodać, że wykorzystałam moje ulubione źródło niepowtarzalnych papierów, czyli torebkę prezentową... ale zakupioną w sklepie papierniczym :P )
Boxik ma w środku mniejsze pudełeczko, 6x6 cm, w które z powodzeniem zmieści się błyskotka dla ukochanej żony...
Prawda, że romantycznie....?

Klejąc pudełko zapytuję się mojego małżonka : "A Ty co mi wręczyłeś na pierwszą rocznicę ślubu?"... po dłuuuuuuuuuższej chwili namysłu M: "Brzoskwinie?" ?!?!?!?!?@?@!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz