poniedziałek, 22 września 2014

Zaproszenia na chrzest :)

Przy okazji wizyty Bydgoszczaków udało mi się zdobyć kolejne zamówienie :)

...tym razem wykonałam zaproszenia chrzcinowe dla ich  "Bobo"...tego samego, którego tak niedawno obdarowaliśmy boxikiem Witaj na świecie maluszku :D

...cieszę się ogromnie, że zechcieli, żebym to ja wykonała dla nich zaproszenia na tą podniosłą uroczystość, jako że wykonywanie wszelkiego rodzaju papierowych dziełek sprawia mi wiele frajdy i radości ;) a nie miałam jeszcze okazji wykonywać zaproszeń...

...tym sposobem kolejna rzecz w moim poszerzającym się asortymencie "papierówek" :)

Każde zaproszenie jest nieco inne, a te, które dostaną rodzice chrzestni mają specjalny tekst, o tym jak ważnymi w życiu dziecka są osobami  :)

Pawełek to prawdziwy słodziak, więc największą ozdobą zaproszenia jest jego śliczna buźka :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz