środa, 24 września 2014

Bukiet damsko-męski :)

W dziecięcych boxach czy wózeczkach króluje róż i błękit...
tak rozsmakowałam się w tych kolorach, że postanowiłam połączyć je w kolejnym kusudamowym bukiecie...

... odkąd nauczyłam się je robić pochłaniają każdą moją wolną chwilę... po prostu się w nich zakochałam...

Płatki mają oczywiście mój ulubiony, bardzo słabo widoczny, ale jednak, deseń - białe kropeczki...

Bukiet okrasiłam błękitnymi i różowymi perełkami oraz wstążkami...

Myślę, że pięknie prezentowałby się w zestawieniu z białą suknią ślubną, ale też jako podarunek dla przyszłej mamy na imprezie typu "baby shower" czy powitalny bukiet dla nowego obywatela świata :)

Kocham go...
kocham je wszystkie...!

Zaglądajcie czasem...wkrótce kolejne kompozycje :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz