wtorek, 18 listopada 2014

Oto jest dzień!!! Urodziny mojej Mamy!

Kocham Moją Mamę!

A dziś obchodzi taaaaki piękny Jubileusz :)

Niesamowite...dzieci ma już dorosłe, a całkiem młoda z niej babka :)
...A jaka fajna :)

Mam nadzieję, że to będzie piękny dzień dla Niej :) i dla całej naszej świętującej rodzinki!

Mojej Mamie Kochanej życzę słońca, uśmiechu, samych radości nawet w codziennej szarości...
życzę Jej marzeń spełnienia, pociechy z męża, z dzieci zadowolenia, z pracy satysfakcji, w wolnym czasie wielu atrakcji, życzę klasycznie wszystkiego najlepszego, tortu pysznego, słodkiego....wielkiego! A na deser chałwy :P

Nieco niezręcznie powtarzać zawsze, że to 18-ste urodziny, szczególnie gdy dorosłe dzieci nie ukrywają jeszcze swojego wieku :P Umówmy się więc, że to 30-ste :P urodziny...
...a wiadomo, że życie zaczyna się po 30-stce;)

Teraz tylko wsiąść na motor...tak, tak...moja Mama niczego się nie boi...i pędzić z wiatrem we włosach w stronę zachodzącego słońca! z kapustą włoską w bagażniku, tak na wszelki wypadek...jeśli wiesz co mam na myśli Mamuś!

Sto lat!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz