sobota, 31 maja 2014

Exploding box na rocznicę ślubu



Już miałam zabierać się za stworzenie boxa ślubnego… 

…w głowie skłębiło mi się na niego ze sto pomysłów i chciałam je wykorzystać zanim pomieszają się ze sobą lub, co gorsza, przepadną… 

…gdy dostałam zamówienie na exploding box z okazji rocznicy ślubu… 40-tej rocznicy ślubu! Piękny jubileusz ! 

Szanownym Jubilatom życzę szczęścia, miłości i radości! 

Mam nadzieję, że stworzony przeze mnie boxik będzie piękną pamiątką tego uroczystego dnia
Efekty mojej pracy możecie obejrzeć na zdjęciach poniżej, zapraszam!

Wszystkich, którzy obawiają się, że w związku z tym moje pomysły na boxy ślubne uleciały spieszę uspokoić, że dzięki rocznicowemu pudełku ze 100 pomysłów zrobiło się 1000 :D
Zaglądajcie więc czasem, niebawem pojawią się kolejne „explodingsy”



delikatnie i elegancko





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz