środa, 14 maja 2014

Wózki wersja 1.0


Jako iż w moim najbliższym otoczeniu sezon porodowo-chrzcinowy w pełni postanowiłam wykonać jakieś własnoręczne upominki na tę okazję, które stanowiłyby fajną pamiątkę.
Po przeszperaniu wielu inspirujących stron trafiłam na kurs Izy http://izabellw.blogspot.com/2011/07/kurs-wozeczek.html na wózeczek. Kurs dostosowałam do materiałów i narzędzi którymi dysponowałam i tak powstały moje wózeczki.

Nieco rozpędziłam się w mojej produkcji, a to wszystko przez nadmiar pomysłów, kolorów, dodatków . . . teraz moje najbliższe otoczenie musi wziąć się do roboty, bo nie mam aż tylu maluchów do obdarowania!

Wersja 1.0
Wózeczki z otwartą gondolką, w której można wkleić karteczkę z życzeniami lub do poduszeczki, która jest w zestawie przyczepić jakiś drobiazg jak np. łańcuszek.

Chociaż robiłam je z myślą o dzieciach, zdaje się, że nadadzą się także jako pudełeczko na prezent ślubny z życzeniami szybkiego powiększenia rodziny!
Wszystkie modele możecie obejrzeć poniżej  oraz w kolejnych postach

Koronkowo














Kropkowo
















Kwiatkowo

 

 

 

 

 

 

 

Motylkowo







Liliowo







Aniołkowo







Cukierkowo

 

 

 

 

 

 

 

 Falbankowo

















Groszkowo


























































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz